niedziela, 26 lipca 2015

Czym dla mnie jest fotografia?

Fotografia zawsze mnie interesowała, chociaż nie mam sprzętu, bo aparaty są drogie to robię zdjęcia czymkolwiek mogę i czasami udaje mi się uzyskać zadowalający efekt. Przyjaciółka (pozdrawiam Cię Sztillu :D) powiedziała mi kiedyś, że wszystko widzę w zdjęciech, wszystko bym fotografowała :). Planuję na 18-tkę kupić aparat i robić zdjęcia profesjonalnie, myślę też o studium fototechnika. Dlaczego tak mi się to podoba? Nie mam pojęcia :D Gdy mam okazję pstryknąć kilka fotek to robię to od razu. Lubię dokumentować w ten sposób moje życie. Ostatnio wykorzystuję do tego tablet, jakość może nie jest fantastyczna, ale jak na razie może być. Mam wiele pomysłów na sesje, gdy będę miała aparat mam nadzieje, że znajdą się modele i wykonam zamierzone pomysły na zdjęcia. Czasami jest tak, że ma się świetny pomysł, ale efekt nie zadowala, nie poddaję się i próbuję dalej. Używam czasami programów do obróbki, pomaga to uzyskać super zdjęcie. Podobają mi się fotografie B&W oraz efekt starej kliszy. Wolę fotografować naturę, bo z ludźmi czasami ciężko się pracuje :) Ale nie mówię, że nie potrafię :D Fotografia to jedna z moich pasji, mam nadzieję, że marzenia i plany z nią związane kiedyś się spełnią i życzę tego każdej osobie z pasją. Pozdrawiam AS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz