sobota, 11 lipca 2015

Każdy może być kim chce, ja to toleruje!

Zanim zacznę, chcę podkreślić, że wszystko co powiem jest moja indywidualna opinią. Można się z nią tym zgadzać lub nie, nikogo do tego nie zmuszam. Między innymi właśnie o odmiennych opiniach będzie ten wpis. Nie przedłużając.. zaczynajmy!
Chcę powiedzieć o szacunku, tolerancji i akceptacji. Dla niektórych słowa jednoznaczne, dla mnie każde z tych słów ma trochę inne znaczenie. Według mnie można, a nawet powinno się kogoś tolerować, szanować, nie koniecznie akceptować. Dobrze jest tolerować, szacunek idzie z tym w parze. Akceptacja jest czymś innym, akceptować znaczy twierdzić ze cos powinno być takie jakie jest, konkretne zachowania ludzi powinny być rozpowszechniane, powinniśmy się ich uczyć, bo akceptując je uważamy ze są dobre, są do przyjęcia. Więc można kogoś tolerować, nie akceptując. Ja mam tak często, po prostu nie zgadzam się z jego np. zachowaniem, poglądami, czyli ich nie akceptuje, ale je toleruje bo każdy jest inny, może mieć odmiennie zdanie i o to chodzi, powinno się mieć własną opinie i jej się trzymać, zdobywać poparcie, ale jeśli cos jest złe, to nie należy tego akceptować, bo będzie się to szerzyło. Według mnie szanować powinno się każdego, każdy ma prawo do swojego wyglądu, wiary i różnych innych rzeczy. Nawiązując tu do zmiany awatarów na FB na tęczowe, jeśli ktoś wie co robi, zgadza się z tym, to proszę bardzo, ja to toleruje nie muszę tego akceptować, szanuje opinię ludzi zmieniających awatary. Mam nadzieje wyjaśniłam różnicę miedzy szacunkiem, tolerancja a akceptacja. Szacunek i tolerancja jak najbardziej tak dla każdego, akceptacja juz nie koniecznie. Piszcie co o tym myślicie, oceniajcie wpisy. Pozdrawiam AS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz