sobota, 22 sierpnia 2015

Przemyślenia #4 - Pozytywna energia!

Wróciłam do domu padnięta, ale mówie: "a co mi tam napisze na bloga". Dawno nie wstawiałam postów bo było za gorąco, żeby myśleć, miałam kilka wyjazdów i w ogóle przez wakacje mózg się rozleniwia :D Dzisiaj byłam na Meet Up, ale o tym wstawie długiego posta już wkrótce. Skoro nie chcę pisać o MU to o czym? Wracając z Wrocławia w pociągu spotkałam mega pozytywną, zarażającą energią dziewczynę. Ja, po całym dniu stania w kolejkach po autografy, chodzenia, nagrywania nie miałam ochoty na nic w dodatku zepsuła się pogoda, rozpadało się i nie mogłam nawet pozwiedzać miasta, wchodzę do pociągu i spotykam taką osobę! Chcąc nie chcąc od raz poprawił mi się humor. Ludzie, proszę Was bądźcie radośni, nie wstydźcie się, śmiejcie się przy ludziach, zarażajcie ich dobrą energią! To na pewno poprawi im humor, a wy będziecie mieć satysfakcję, że pomogliście komuś chociaż w małym stopniu. A dziewczynę, którą spotkałam serdecznie pozdrawiam i dziękuje za poprawienie humoru i zainspirowanie mnie :D Pozdrawiam AS.
PS.: Zdjęcia z MU są na moim instagramie: ania.szopa , będzie też parę filmików na YT, linki oczywiście podam, ale na to będzie trzeba poczekać przynajmniej do września niestety :)

2 komentarze: