wtorek, 25 sierpnia 2015

Meet Up 2015!!

Wrocław, 22.08.2015
Pobudka o 7:00, pociąg do Wrocławia - 8:23, po co? A no po to, żeby spotkać ludzi, którzy inspirują, pokazują, że można łączyć przyjemne z pożytecznym i czerpać z tego radość.
Przyjechaliśmy do Wrocławia i o ogromie Meet Up, można było przekonać się już po wejściu do autobusu, który miał nas zawieść do Hali Stulecia. Ludzi, dzieciaków, fanów, widzów.. było tyle, że drzwi autobusu nie chciały się zamknąć. Dojechaliśmy, kolejka przed drzwiami ciągnęła się na jakieś 200 metrów, ale poszliśmy bokiem kolejki przed drzwi hali i weszliśmy jako jedni z pierwszych, co było totalnie dziwnie patrząc jak długa jest kolejka :D Meetapowiczów powitał Jankes i zaczęła się zabawa, zbieranie autografów robienie zdjęć, zbieranie siniaków w tłumie ściskającym ci żebra.. taaa mam kilka :) Podczas swojego show ReZi powiedział, że w swoim sklepie będzie rozdawał autografy...nic więcej nie dał rady powiedzieć, bo jak przekrzyczeć tysiące nóg biegnących w kierunku sklepu. Ja wcześniej stałam, pijąc puszke Coli rozdawanej za darmo (kolejny plus), gdy nagle słysze pisk, odwracam się a za mną Rezi z ochroniarzem, szybko schował się w swoim sklepie, a ja stałam jak wryta i nie wiedziałam jak mogłam go wcześniej nie zauważyć. Wielu ludzi pytało mnie po co ty tam jedziesz? Po co Ci autograf. Dla mnie Ci ludzie są inspiracja, nie jestem fanką, która biega za youtuberem i błaga o autograf, NIE, dla mnie ważniejsza byłaby zwykła rozmowa, dzięki której wiedziałabym jak zacząć, czego unikać co robić, by nagrywać takie filmiki jak oni. A właśnie udało mi się nagrać parę filmików czekając na pociąg powrotny oraz filmik z challengem, który po zmontowaniu będzie pierwszym na moim kanale na YouTube.
Impreze uważam za jak najbardziej udaną, wracając do domu miałam chrypkę, spotkałam kilka fajnych osób, pozbierałam autografy, porobiłam zdjęcia itd. Za rok prawdopodobnie też pojadę i wiem, że będe się dobrze bawić. Pogoda dopisała, dopiero po południu, gdy czekaliśmy na pociąg powrotny zaczął padać deszcz i trochę zmieniło mi to humor, ale dałam rade. :D
Na Meet Up'e była premiera piosenki Multiego "Nie wiem", którą gorąco polecam, bo wpada w ucho. Zapraszam na mojego instagrama (klik), są tam zdjęcia z imprezy oraz filmiki. Wrzucam dużo zdjęć z mojego codziennego życia także zapraszam też to followania mnie i polubień. Do następnego, pozdrawiam AS. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz