czwartek, 16 czerwca 2016

Przemyślenia #11 - Czy da się zatrzymać czas?

Każdy na pewno zauważył jak czas potrafi szybko biec, nie zatrzymuje się nawet na chwilę, nie daje nam odsapnąć. A gdyby tak czas można było zatrzymać? Chociaż na chwilę, na moment? Można! Zdjęcia, filmy, wspomnienia..te rzeczy pozwalają zwolnić, a nawet cofnąć czas. Uświadomiłam to sobie dopiero niedawno, gdy poźną nocą przeglądałam stare zdjęcia. Gdy było się małym nie było nawet czego wspominać, nie mówie, że jestem stara czy coś, ale mam już 18 lat za sobą i gdy spojrzę na zdjęcia sprzed kilku lat to łezka się w oku kręci. Człowiek widzi ile stracił, ale też jak wiele zyskał. Widzi zmiany. Na blogu mogę wiele pisać, wiele mądrych rzeczy mogę powiedzieć, ale czytając wpisy za parę lat powiem, że jest inaczej. Staram się pisać rzeczy uniwersalne, mądre, przynajmniej w moim mniemaniu, ale czas wszystko może zmienić. Moje myślenie o życiu, ludziach, pieniądzach, polityce, nauce i wielu innych ważnych sprawach zmieniło sie diametralnie w ciągu ostatnich 2-3 lat, a nawet w ciągu ostatniego roku, skąd to wiem? Bo zatrzymałam czas i spojrzałam w tył, już kiedyś o tym pisałam, ale powiem jeszcze raz: spojrzeć czasem w tył nie znaczy zatrzymać się, wręcz przeciwnie można nawet pójść dzięki temu o krok do przodu. :) Pozdrawiam AS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz