niedziela, 19 czerwca 2016

Wyjeżdżam

Te wakacje spędze w Niemczech w pracy. Powodem przewodnim dla którego jadę jest mój chłopak. Nie chce drugi raz spędzać wakacji sama, a przy okazji sobie zarobię. Jakie są plusy takiej decyzji? Jak już wspomniałam po pierwsze jest to czas kiedy codziennie bede mogła być blisko mojego boja :D. Po drugie nauczę sie czym jest ciężka praca i jaką wartość ma pieniądz, kiedy przyjadę planuje kupić komputer, więc będę się rozwijała i zacznę kręcić filmiki. A wady? Nie będę miała wakacji, nie pojadę nad wodę, czeka mnie najdłuższa jak dotąd rozłąka z rodziną, z dzieciakami, najgorsze gdybym nauczyła się zarabiać nie w polskiej walucie. Ale warto. Dwa miesiące minął bardzo szybko, a co mi da dzienne stawanie w wakacje o 10 jak nic produktywnego nie będę robiła? :) Nie chciałam podejmować wcześniej pracy w Polsce, bo chciałam wykorzystać jak tylko mogę czas kiedy pracować nie muszę, przecież po szkole jedyne co pozostaje to praca. Więc jeśli macie okazje w wakacje pracować to róbcie to, to przynosi dużo korzyści, które zauważycie po czasie. Pozdrawiam AS.

2 komentarze:

  1. Aniu, świetnie piszesz :) Czekam na kolejne newsy z Twojego życia oraz ciekawe przemyślenia.
    Pozdrawiam miliB

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń