sobota, 21 maja 2016

Dzień Mamy!

"Mama" - wyraz, który zawsze powinno się pisać z wielkiej litery. To Mama mnie wychowała, wspierała, troszczyła się o mnie, gdy chorowałam, nie ograniczała, doradzała, przyglądała się, gdy poznawałam świat. Nauczyła: gotować, rozmawiać, kochać, płakać, wyrażać uczucia, podejmować dobre decyzje, nauczyła najważniejszych wartości w życiu. To przeze mnie płakała, uśmiechała się, krzyczała, ale wiem, że to tylko dlatego, że mnie kocha, nie tylko mnie a całe moje rodzeństwo. Definicja mamy jest prosta - osoba, która kocha bezgranicznie i bez powodu. Za rzadko powtarzamy jej, że my tez ją bardzo kochamy i wiele jej zawdzięczamy. Mamo! Wszystkiego najlepszego, dziękuję, że jesteś, przepraszam za wszystko co złe.. kocham cię :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz