środa, 21 października 2015

Ból mózgu!

Boli Was czasem głowa? Na pewno :) A bolał Was kiedyś mózg? Jak może boleć mózg? Otóż, nie boli on w sposób odczuwalny fizycznie, ale psychicznie. W tym rodzaju bólu nie pomoże tabletka, tylko drugi człowiek. Ja ostatnio miałam taką sytuacje, wszystko zaczęło mnie przytłaczać, czułam się jakby mózg miał mi wybuchnąć, aż w końcu przez ten natłok myśli, postanowił się wyłączyć. Kilka dni żyłam schematami: szkoła, dom, szkoła dom..nie myślałam, nie śmiałam się jak kiedyś, ludzie mnie nie poznawali. Ale wyszłam z tego, taką moją tabletką na ból mózgu okazał się drugi człowiek, który powiedział w twarz ogarnij się dziewczyno, nie poznaje Cię, weź się w garść. No i posłuchałam, poukładałam sobie wszystko w głowie i wróciło moje dawne myślenie: głowa do góry, życie nie będzie czekało aż skończymy się użalać nad tym co się stało, ono biegnie dalej. Więc taki apel, jeśli zdarzy się chwila załamki, dajmy sobie pomóc, dajmy szansę innym wykazać się jako przyjaciele! Tabletką na ból mózgu jest drugi człowiek! Pozdrawiam AS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz