niedziela, 22 listopada 2015

Kontrowersyjne tematy #0

Lubię, a właściwie kocham dyskutować, chcę więc stworzyć serię, która pozwoli mi się wygadać w jakiś sposób. Tematy kontrowersyjne jak sama nazwa wskazuje mają budzić dyskusje i spory. Wydaje mi się, że potrafię rozmawiać podając dobre argumenty, które są przemyślane i prawdziwe, lubię mieć swoje zdanie. Dużo czytam, dowiaduje się z różnych źródeł ciekawych rzeczy na tematy, które mnie interesują, ale też na takie które pomogą mi rozwinąć rozmowę z każdą osobą, nie zależnie czym się interesuje i kim jest. Jestem odpowiednią osobą do dyskusji. Rozmawiam nie po to, żeby się kłócić i narzucać swoje zdanie, ale po to aby dowiedzieć się więcej, aby swoje zdanie potwierdzić, a czasami nawet zmienić i przyznać rację drugiej osobie. Nie bez powodu mój chłopak jest moim chłopakiem, a moje przyjaciółki moimi przyjaciółkami, są to osoby inteligentne, uparte i potrafiące rozmawiać na wszystkie tematy jak ja. Staram wyrobić sobie zdanie na każdy temat, chociaż powierzchownie to raczej działam w różnych dziedzinach. Koniec o mnie. Teraz o serii. Będą w niej poruszane tematy takie jak eutanazja, aborcja, prawda że kontrowersyjne? Chciałabym rozwiewać mity i potwierdzać fakty, docierać do ludzi kompetentnych i udzielać Wam, czytelnikom, odpowiedzi na ważne pytania, które w każdym momencie możecie mi zadawać. Długo zabierałam się za tą serię, długo przygotowywałam. Mam nadzieje, szybko się nie skończy i pomoże mi dotrzeć do dużego grona ludzi. Pozdrawiam AS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz