poniedziałek, 27 listopada 2017

Q&A e01

1. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
Zawsze muszę mieć przy sobie słuchawki i telefon. Bez muzyki nie da się przecież żyć. :)
2.Data urodzin i imienin.
6 stycznia, księżniczka trzech króli :) Imienin się u nas nie obchodzi, ale wiem, że moje są jakoś w lipcu.
3. Ulubiona zabaw z dzieciństwa?
Byłam bardzo kreatywnym dzieckiem z wielką wyobraźnią, uwielbiałam budować "bazy" wszędzie gdzie się dało. Z przyjaciółką miałyśmy swoje ulubione miejsca, gdzie przynosiłyśmy jedzenie i "broń", czyli głównie patyki. Nawet w domu mama robiła mi domek z koców pod stołem, dzisiaj przekazuje te umiejętności dzieciom rodzeństwa. Zwykle nie są zadowoleni wizją sprzątania po swoich pociechach. :D A jeśli chodzi o wcześniejsze dzieciństwo to wiem z opowiadań mamy, że uwielbiałam klocki, mogłam układać je całymi dniami, zresztą zostało mi to do dziś.
4. Ulubiona fryzura na co dzień?
 Zdecydowanie kucyk.
5. Imię pierwszej miłości?
Były zauroczenia jak to w wieku dorastania się zdarza, ale pierwszą moją miłością jest mój chłopak.
6. Najgorszy przedmiot w szkole?
Nie przepadałam nigdy za niemieckim. 
7. Ile masz wzrostu?
169 cm według mnie, ale ostatnio pielęgniarka w szkole powiedziała, że 172. Czyżbym urosła?
8. Jesteś osobą imprezową czy wolisz siedzieć w domu?
To zależy, raczej jestem zbyt leniwa, żeby gdzieś wyjść.
9. Czy lubisz być pośród ludzi?
Tak, raczej tak. 
10. Jakie wolisz święta? Bożego Narodzenia czy Wielkanocne?
Bożego Narodzenia, nie ma co się długo nad tym rozwodzić.
11. Masz wieczór dla siebie, co wtedy robisz?
Praktycznie co dzień mam wieczór dla siebie. Mam dużo planów, a zwykle nic z tego nie wychodzi. Ale jeśli uznamy, że 17 to wieczór to zwykle bywam na siłowni. :D
12. Ksywa z dzieciństwa.
Niestety nazwisko się mnie przykleiło jak rzep i chociaż zawsze chciałam mieć ksywe nigdy mi sie to nie udało. :)

1 komentarz:

  1. Dziękuję że odpowiedziałaś na pytania, jesteś naprawdę wysoka! No i budowanie baz to najlepsze zabawy z dzieciństwa (i najwięcej sprzątania). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń