sobota, 30 maja 2015

Dlaczego?

Jest 30 maja 2015 roku, szkoda tracić czas, zaczynajmy!
Kolejny mój początek, kolejny pierwszy raz. Znowu wszystko się rozpoczyna. Prowadzenie bloga nie jest łatwe, trzeba czasu, poświęcenia i chęci. Nie jestem osobą, która spełnia te wymagania, ale chce to zmienić! To nie jest mój pierwszy blog (poprzedni blog), dlaczego więc tworze kolejny? Właśnie po to by zacząć od nowa, tamten blog był prowadzony trochę z przymusu, a tego chcę prowadzić, bo chce, tak sama z siebie, pisać o tym co mi się podoba, a co nie, co mnie ciekawi, a co mnie nudzi! By wykształcić w sobie trochę hmm.. odpowiedzialności? Tak, myślę że to dobre określenie, będę za coś odpowiedzialna, będę starała się prowadzić bloga sumiennie i dokładnie. Lubię dzielić się z innymi moimi doświadczeniami, śmiesznymi sytuacjami, lubię też poznawać nowych ludzi i dzielić się poglądami, może ten blog mi na to pozwoli. Na początek to chyba wystarczy. Rozpoczynam nowy rozdział, tylko ode mnie zależy jak on się skończy. Pozdrawiam AS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz